Sunday, 27 March 2016

Jumpy The Spider!

Try it out on gamejolt! http://gamejolt.com/games/jumpy-the-spider-mobile/137186
Log in your Facebook, Twitter or gamejolt account and make your way to the top of the scoreboard!


6 comments:

  1. Hello Jubeliuksen3
    Im trouble in GDevelop. Work this highscore and save system native game too?.
    Work fine but dont save my in game project, when i start new scene(New game). Sry my english T: Marko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi!
      If I remember right, it should work. Here are better example of save/load system by Mathew: https://youtu.be/7YD1x1aAmJo

      Are you from Finland? If you are, you can ask in finnish :)

      Delete
    2. Hello!
      Jep Suomesta. Jostain syystä lataa oletusarvot. Jumpyn ja Mathew:n Highscore systeemillä. Mulla molemmat eri Scenejä. (Level1 ja Score). Johtuneeko siitä. Sulla on tossa, palaa edelliseen keskeytettyyn kenttään. Täytyy vähän pähkäillä.
      Kiitos! Parhaat examplet teikäläisellä.

      Delete
    3. Ei lue tai/ja tallenna muuttujaan. Lukee silloin oletus arvot, eikä sieltä "highscores"ista, mistä pitäis. Kirjoittaa ja tallentaa kyllä. Toki nyt ne oletus arvot. Hmmm...

      Delete
    4. Hmm. Siinä kannattanee käyttää global variableja, että aina kun level1 päättyy niin tallennat scene variable esim. "Score" globaaliin esim. "Hi-Score" ja sitten score scenessä otat sieltä globaali "Hi-Scoresta" sen sinne score sceneen. Mutta en osaa kyllä sanoa kunnon ratkaisua ongelmaan :/ Kannattaa kysyä youtubessa tuolta mathewilta tai sitten GDevelopin forumilta eventeistä kuvat mukaan.

      Delete